AcasăCodul munciiContribuabili care au organizate sedii secundare cu minimum 5 salariaţi - obligații...

Contribuabili care au organizate sedii secundare cu minimum 5 salariaţi – obligații (info oficial 2014)

Potrivit art. 32 alin. (7) din Legea nr. 273/2006 privind finanţele publice locale orice persoană subiect al unui raport juridic fiscal, inclusiv operatorul economic, instituţia publică şi instituţia publică locală, care are organizată o entitate, cu sau fără personalitate juridică, la altă adresă decât sediul social al subiectului respectiv, cu minimum 5 persoane care realizează venituri din salarii, are obligaţia să solicite înregistrarea fiscală a entităţii respective, ca plătitoare de salarii şi de venituri asimilate salariilor, la organul fiscal din subordinea Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală în a cărui rază teritorială se află adresa unde se desfăşoară efectiv activitatea acelei entităţi.

Plătitorii de salarii şi de venituri asimilate salariilor au obligaţia să organizeze şi să conducă contabilitatea astfel încât aceasta să reflecte impozitul aferent veniturilor fiecărei luni, calculat, reţinut şi virat, pe fiecare entitate care intră sub incidenţa prezentului alineat.

În cazul sediilor secundare înregistrate fiscal :

* organul fiscal la care se face înregistrarea fiscală a sediilor secundare ca plătitoare de salarii şi venituri asimilate salariilor este organul fiscal în a cărui rază teritorială se află situate sediile secundare .
* organul fiscal la care se face administrarea (evidenţa fiscală) a impozitului pe venitul din salarii datorat de sediile secundare este organul fiscal pentru administrarea obligaţiilor datorate de contribuabilul care le-a înfiinţat, pe fişa de evidenţă pe plătitor deschisă pe fiecare sediu secundar .

NU UITATI SA DATI UN LIKE SI PAGINII NOASTRE DE FACEBOOKCLICK AICI – SAU SA VA ABONATI LA NEWSLETTER – VEZI PARTEA DREAPTA LA SECTIUNEA „Aboneaza-te la insemnari”. NOU – ACUM AVEM SI UN GRUP PE FACEBOOKCLICK AICI, DAR SI O PAGINA DE GOOGLE PLUSCLICK AICI.

* declararea impozitului pe venitul din salarii datorat de sediile secundare înregistrate fiscal se face, în numele sediilor secundare înregistrate fiscal, de contribuabilul care le-a înfiinţat, prin completarea Secţiunii F.2 din formularul 112 „Declaraţia privind obligaţiile de plată a contribuţiilor sociale, impozitului pe venit şi evidenţa nominală a persoanelor asigurate” la organul fiscal la care este arondat contribuabilul care le-a înfiinţat.
* plata impozitului pe venitul din salarii, datorat de sediile secundare înregistrate fiscal se face în contul 20.47.01.01 „Venituri ale bugetului de stat – sume încasate pentru bugetul de stat în contul unic, în curs de distribuire”, deschis pe codul de identificare fiscal al sediilor secundare la unitatea Trezoreriei Statului la care este arondat contribuabilul care le-a înfiinţat .

Sursa (cu multumiri pentru posibilitatea preluarii) – finantearges.ro

LĂSAȚI UN MESAJ

Introduceți aici numele dvs.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

- Advertisment -
- Advertisement -
error: Conținutul este protejat !!