AcasăIntreprinderi IndividualeCum se face înregistrarea contractelor de cedare a folosintei bunurilor - inregistrarea...

Cum se face înregistrarea contractelor de cedare a folosintei bunurilor – inregistrarea fiscală iniţială a persoanelor fizice

Va propunem in continuare procedura oficiala pentru inregistrarea fiscală iniţială a persoanelor fizice, pentru cazul particular al înregistrarii contractelor de cedare a folosintei bunurilor (contracte de inchiriere). Speram sa va fie de folos.

Documente necesare – pentru inchirieri de spatii de locuit, autoturisme, utilaje, s.a. :

– contractul de inchiriere – 3 exemplare în original ;
– copie carte/buletin identitate (proprietari şi chiriaşi) sau copia certificatului de inregistrare a societatii atunci cand inchirierea locuintei se face unei societati comerciale;
– dovada detinerii proprietatii (copie), de exemplu:

– in cazul constructiilor si terenurilor – titlul de proprietate, extras carte funciara, etc.;
– in cazul autoturismelor – cartea de identitate a autoturismului;
– pentru orice alt tip de echipament – actul de achizitie sau alta dovada scrisa;

– 2 declaratii privind veniturile estimate din cedarea folosintei bunurilor – formular 220, (se pun la dispoziţie gratuit de catre organul fiscal sau se pot descărca gratuit la aici – LINK MODEL 220 );
– alte documente solicitate de organul fiscal competent pentru determinarea corectă a situaţiei fiscale a contribuabilului

NOTA: Contractele de comodat nu se inregistrează la organul fiscaL

NU UITATI SA DATI UN LIKE SI PAGINII NOASTRE DE CLICK AICI – SAU SA VA ABONATI LA NEWSLETTER – VEZI PARTEA DREAPTA LA SECTIUNEA “Aboneaza-te la insemnari”.

Circuit documente:

• Pentru contribuabilii cu domiciliul fiscal pe raza Administraţiei Finanţelor Publice din resedintele de judet, conform arondării teritoriale din fiecare judet, documentaţia se depune la inspectorul desemnat din cadrul Serviciului registru contribuabili declaratii fiscale persoane fizice.
• Pentru contribuabilii cu domiciliul fiscal pe raza Administraţiei Finanţelor Publice din judet, conform arondării teritoriale din fiecare judet, documentaţia se depune la sediul fiecarei A.F.P..

Termen de depunere a documentatiei: 15 zile de la data încheierii contractului între părţi

Sursa informatii – DGFP Galati

LĂSAȚI UN MESAJ

Introduceți aici numele dvs.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

- Advertisment -
- Advertisement -
error: Conținutul este protejat !!