Ce trebuie facut in cazul in care s-a gresit tastarea la casa de marcat – model documente

3
2824

Cu sprijinul membrilor de pe grupul „contacafe_club” reusim sa va punem la dispozitie 3 modele de documente ce trebuie intocmite in momentul in care s-a „batut” gresit in casa de marcat fiscala o anumita suma.

Acestea sunt recomandate a fi intocmite pentru a nu avea probleme in momentul unui posibil control fiscal. Documentele le gasiti aici:

Model decizie in cazul greselilor la casa de marcatclick aici

Sesizare catre administrator – greseala casa marcat fiscalaclick aici

Tastare gresita in casa de marcat – model nota explicativaclick aici

via – topic contacafe_club

Articolul precedentComunicat ANAF cu privire la „Declaratia 205” (lamuriri oficiale)
Articolul următor“Raportare FNUASS” versiune noua din 21.06.2010, adica 1.5.0.7 – atentie la declaratii

3 COMENTARII

  1. Cat timp este defecta casa de marcat trebuie sa folosim registrul special. Cum se completeaza acest registru?

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.