AcasăSituatii financiare anualeCum se atașează documentele solicitate conform OMFP 166/2017 - la PDF-ul inteligent...

Cum se atașează documentele solicitate conform OMFP 166/2017 – la PDF-ul inteligent cu care generam bilanțul la 31.12.2016

Desi am postat o serie larga din documentele ce trebuie continute in dosarul de bilant (la 31.12.2016) – venim azi (ca si in anii trecuti) cu o serie de precizari cu privire la cum se ataseaza documentele la PDF-ul oficial (furnizat de ANAF) pentru generarea bilantului la 31.12.2016.

Astfel, dupa intocmirea documentelor solicitate din punct de vedere legal pentru dosarul de bilant, respectiv:

– raportul administratorului/administratorilor;
– raportul de audit sau raportul comisiei de cenzori, dupã caz;
– propunerea de distribuire a profitului sau de acoperire a pierderii contabile;
– declaratia scrisã a persoanelor prevãzute la art. 10 alin. (1) din legea contabilitãtii, prin care îsi asumã rãspunderea pentru întocmirea situatiilor financiare anuale)
– raport expert contabil (dupa caz)
– hotararea AGA de aprobare a bilantului si a CPP – la 31.12.2016;
– note explicative la situatiile financiare anuale (dupa caz – nu se depun la microentitati);
– situatia modificãrilor capitalului propriu si situatia fluxurilor de numerar, dupã caz;
– balanta la 31.12.2016.

NU UITATI SA DATI UN LIKE SI PAGINII NOASTRE DE FACEBOOKCLICK AICI – SAU SA VA ABONATI LA NEWSLETTER – VEZI PARTEA DREAPTA LA SECTIUNEA „Aboneaza-te la insemnari”. NOU – ACUM AVEM SI UN GRUP PE FACEBOOKCLICK AICI, DAR SI O PAGINA DE GOOGLE PLUSCLICK AICI.

mergeti si scanati-le alb-negru, lizibil, si cu o rezolutie care sa permita încadrarea în limita a 9,5MB (conform OMFP 166/2017) – iar dupa scan puneti-le pe fiecare in acelasi folder, sau scanati-le pe toate intr-un fisier (preferabil PDF). Recomandam sa denumiti folderul/fisierul ce contine scanarile ca „Anexe Bilant 31.12.2016”

Dupa ce le-ati scanat, faceti o arhiva .zip, adica dati click dreapta pe folderul/fisierul scanat si alegeti „Add to Anexe Bilant 31.12.2013.zip”, sau „Add to archive …” si apoi selectie .zip (in cazul in care PC-ul va face de regula, in mod automat la o arhiva, extensia .rar). Daca ati facut asa, atunci va aparea langa folderul/fisierul ce contine scanarile un fisier „Anexe Bilant 31.12.2013.zip”.

PENTRU DOCUMENTELE NECESARE DOSARULUI (MODEL ADRESE, DECLARATII, RAPOARTE, NOTE EXPLICATIVE) – PRECUM SI PENTRU CELE MAI NOI ȘTIRI PE ACEST SUBIECT – ACCESAȚI SECȚIUNEA DEDICATA BILANȚULUI ANUAL LA 31.12.2016 – CLICK AICI

Deschideti apoi PDF-ul (aplicatia ANAF) – fisier oficial aici – in care ati compeltat datele necesare pentru bilantul la 31.12.2016, iar daca stiti sigur ca ati terminat cu introducerea datelor, pe ambele coloane, mergeti in prima pagina si dati click pe butonul „Validare”.

In urma click-ului pe butonul „Validare” va aparea un mesaj care va spune ca datele introduse sunt corecte. Dati OK acestui mesaj iar apoi va aparea un alt mesaj care va va solicita atasarea fisierului .zip. Dati OK mesajului, dupa care se va deschide o fereastra in care va trebui sa navigati personal pana la locatia unde este fisierul „Anexe Bilant 31.12.2016.zip”. Selectati fisierul si dati OK, iar apoi totul este in regula.

Succes la depunere.

„CabinetExpert.ro foloseste, dar va si recomanda cu incredere – cel mai bun program de facturare, gestiune si contabilitate primara – Smart Bill

2 COMENTARII

LĂSAȚI UN MESAJ

Introduceți aici numele dvs.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

- Advertisment -
- Advertisement -
error: Conținutul este protejat !!