AcasăProfit / venitANAF - ce trebuie depus pentru înregistrarea contractului de închiriere (contractul de...

ANAF – ce trebuie depus pentru înregistrarea contractului de închiriere (contractul de locațiune)

ANAF reaminteste contribuabililor care obțin venituri din închirierea și/sau subînchirierea de bunuri mobile și imobile din patrimoniul personal, altele decât veniturile din arendare bunurilor agricole, că au obligația să depună o declarație privind venitul estimat/norma de venit (formularul 220), în termen de 30 de zile de la încheierea contractului între părți.

Declarația se depune, odată cu înregistrarea contractului încheiat între părți, la organul fiscal pe raza căruia se află domiciliul contribuabilului. ATENTIE – contractul de inchiriere se inregistreaza la ANAF si in lipsa certificatului energetic – ANAF trimitand in acest sens unitatilor teritoriale adrese, pentru a tine cont de aceasta prevedere interna.

NU UITATI SA DATI UN LIKE SI PAGINII NOASTRE DE FACEBOOKCLICK AICI – SAU SA VA ABONATI LA NEWSLETTER – VEZI PARTEA DREAPTA LA SECTIUNEA „Abonează-te la insemnari”. NOU – ACUM AVEM SI UN GRUP PE FACEBOOKCLICK AICI, DAR SI O PAGINA DE GOOGLE PLUSCLICK AICI.

Pentru înregistrarea contractului de inchiriere (contractul de locaţiune), locatorul, respectiv proprietarul, coproprietarul, uzufructuarul sau alt deţinător legal, după caz, va prezenta la unitatea fiscală:

– contractul de închiriere – un exemplar în original se va păstra de către organul fiscal,
– împuternicire însoțită de actul de identitate al împuternicitului, dacă este cazul,

Sursa – ANAF Facebook

LĂSAȚI UN MESAJ

Introduceți aici numele dvs.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

- Advertisment -
- Advertisement -
error: Conținutul este protejat !!