AcasăMicrointreprinderiDefinirea termenului de salariat - în cazul microintreprinderilor (util)

Definirea termenului de salariat – în cazul microintreprinderilor (util)

Pornind de la prevederile O.U.G. nr. 50/2015 prin care au fost aduse modificări şi la Legea nr. 227/2015 privind Codul Fiscal, definirea termenului de salariat se regăseşte la art. 51, alin.(4) din Legea nr.227/2015.

(4) In sensul prezentului articol, prin salariat se ințelege persoana angajată cu contract individual de muncă cu normă intreagă, potrivit Legii nr. 53/2003 — Codul muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare. Condiția se consideră indeplinită și in cazul microintreprinderilor care:

a) au persoane angajate cu contract individual de muncă cu timp parțial dacă fracțiunile de normă prevăzute in acestea, insumate, reprezintă echivalentul unei norme intregi;
b) au incheiate contracte de administrare sau mandat, potrivit legii, in cazul in care remunerația acestora este cel puțin la nivelul salariului de bază minim brut pe țară garantat in plată

Impozitul pe veniturile microîntreprinderilor în anul 2016 – informații oficiale – CLICK AICI

Condiţia privitoare la salariat se consideră îndeplinită dacă angajarea se efectuează în termen de 60 de zile inclusiv de la data înregistrării persoanei juridice respective.


Descoperă mai multe la CabinetExpert.ro - blog contabilitate

Abonează-te ca să primești ultimele articole prin email.

LĂSAȚI UN MESAJ

Introduceți aici numele dvs.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

- Advertisment -
- Advertisement -
error: Conținutul este protejat !!

Descoperă mai multe la CabinetExpert.ro - blog contabilitate

Abonează-te acum ca să citești în continuare și să ai acces la întreaga arhivă.

Continuă lectura