AcasăVen-CheltCerere eliberare certificat privind atestarea impozitului platit de persoane juridice nerezidente

Cerere eliberare certificat privind atestarea impozitului platit de persoane juridice nerezidente

Va prezentam mai jos modelul de cerere (in romana si engleza) ce se depune la solicitarea certificatului privind atestarea impozitului plătit în România de către persoana juridică nerezidentă, insa inainte de asta iata precizarile privind completarea cererii referitoare la eliberarea certificatului privind atestarea impozitului plătit de persoane juridice nerezidente, conform OMFP nr. 1798 din 14 septembrie 1998, publicat in MO nr. 358 din 22 septembrie 1998.

Cererea poate fi întocmită şi prezentată autorităţii fiscale de către persoana juridică din România sau de către oricare altă entitate, înregistrată în România potrivit legii, plătitoare de venit, în numele persoanei juridice nerezidente, situaţie în care reprezentantul firmei (2) va fi reprezentantul firmei plătitoare de venituri din România.

Cerere eliberare certificat privind atestarea impozitului platit de persoane fizice nerezidente – click aici

A) Datele din cuprinsul cererii se dactilografiază de către solicitant.

B) Explicaţii privind completarea cererii:

(1) Se înscrie denumirea statului pentru care se solicită aplicarea convenţiei de evitare a dublei impuneri.

(2) Se înscrie denumirea firmei străine care solicită sau pentru care se solicită certificatul privind atestarea impozitului plătit.

(3) Se înscrie denumirea localităţii în care îşi are sediul firma străină care solicită eliberarea certificatului.

Cerere eliberare certificat de rezidenta fiscala pentru persoane fizice romane – click aici

(4) Se înscrie sediul firmei străine (stradă, număr etc.).

(5) Se înscrie denumirea persoanei juridice din România sau a oricărei alte entităţi înregistrate în România potrivit legii, care a plătit venitul persoanei juridice nerezidente care solicită eliberarea acestui certificat.

(6) Se înscrie denumirea localităţii în care îşi are sediul persoana juridică din România sau oricare altă entitate, înregistrată în România potrivit legii, care a plătit venitul persoanei juridice nerezidente.

(7) Se înscrie sediul persoanei juridice din România sau al oricărei alte entităţi înregistrate în România potrivit legii (stradă, număr etc.).

Cerere eliberare certificat de rezidenta fiscala pentru persoane juridice romane – click aici

(8) Se înscrie funcţia deţinută de persoana autorizată să reprezinte firma.

(9) Cererea referitoare la eliberarea certificatului privind atestarea impozitului plătit se depune după cum urmează:

– la administraţia financiară, în cazul în care persoana juridică din România sau oricare altă entitate înregistrată în România potrivit legii, care a achitat la extern veniturile respective, îşi are sediul pe raza administrativ-teritorială a acesteia;

– la direcţia generală a finanţelor publice şi controlului financiar de stat judeţeană, în cazul în care persoana juridică din România sau oricare altă entitate înregistrată în România potrivit legii, care a achitat la extern veniturile respective, îşi are sediul în altă localitate din raza administrativ-teritorială a judeţului decât cea pentru care are competenţă administraţia financiară.

PENTRU MODEL – IN LIMBA ROMANA SI IN LIMBA ENGLEZA – CLICK AICI

LĂSAȚI UN MESAJ

Introduceți aici numele dvs.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

- Advertisment -
- Advertisement -
error: Conținutul este protejat !!