AcasăConsutanti FiscaliCamera Consultantilor Fiscali organizeaza examen pentru atribuirea calitatii de consultant fiscal in...

Camera Consultantilor Fiscali organizeaza examen pentru atribuirea calitatii de consultant fiscal in 06 noiembrie 2010

Camera Consultanţilor Fiscali din România organizează examen pentru atribuirea calităţii de consultant fiscal în Bucureşti, în ziua de 6 noiembrie 2010. Înscrierile se fac în perioada 6-22 octombrie 2010. Conform Hotărârii nr. 13 din 30 septembrie 2010 a Consiliului Superior al CCF, în ziua de 6 noiembrie 2010 se organizează examenul pentru atribuirea calităţii de consultant fiscal.

Pentru evitarea deplasărilor din teritoriu şi a aglomeraţiilor la depunerea dosarelor, înscrierea la examen se face pe site-ul www.cameraconsultantilorfiscali.ro, iar transmiterea dosarelor se face prin serviciile poştale, cu confirmare de primire, până pe data de 22 octombrie (data poştei) pe adresa din Str. Alecu Russo nr.13-19, et.4, ap.9, sector 2, Bucureşti.

Confirmarea înscrierii, numărul de înregistrare şi modul de soluţionare a cererii de înscriere, se face prin afişare pe site-ul CCF, numai după primirea dosarului, verificarea documentelor solicitate pentru înscriere şi înregistrarea acestuia.

Potrivit art. 4 din OG nr.71/2001, privind organizarea şi exercitarea activităţii de consultanţă fiscală, cu modificările şi completările ulterioare, candidaţii la examenul pentru atribuirea calităţii de consultant fiscal, trebuie să îndeplinească cumulativ următoarele condiţii:

a) să fie licenţiaţi ai unei facultăţi cu profil economic;

b) să aibă o experienţă de minimum 5 ani după obţinerea licenţei, în una dintre următoarele activităţi:
– elaborarea, avizarea, aprobarea sau aplicarea legislaţiei fiscale;
– servicii de administrare a legislaţiei fiscale;
– elaborarea sau aplicarea reglementărilor contabile;
– activitate financiar-contabilă;

NU UITATI NICI DE GRUPUL CONSTITUIT DE NOI IN ACEST SENSCLICK AICI

c) să nu aibă antecedente penale;

d) să aibă capacitate deplină de exerciţiu;

Dosarul de înscriere va conţine următoarele documente (conform art.5 alin(2) din Regulamentul pentru organizarea examenului de atribuire a calităţii de consultant fiscal aprobat prin Hotărârea Consiliului Superior al Camerei Consultanţilor Fiscali nr. 4/2007 – text integral – publicată în Monitorul Oficial al României nr. 647/2007):

a) cererea de înscriere la examen, prevăzută în anexa nr. 1, la hotărârea menţionată mai sus
b) actul de identitate, în copie;
c) diploma de studii superioare în copie legalizată, precum şi copii legalizate ale actelor doveditoare, în cazul schimbării numelui;
d) carnetul de muncă, în copie certificată de angajator sau în copie legalizată, după caz, adeverinţă eliberată de angajator, adrese eliberate de asociaţiile profesionale din care fac parte;
e) certificatul de cazier judiciar;
f) certificatul de cazier fiscal;
g) adeverinţă medicală eliberată de medicul de familie sau de instituţia medicală la care este înregistrat;
h) documentul de plată a taxei de înscriere la examen, în original (500 RON conform Hotărârii Consiliului Superior al Camerei nr. 2/2010 – text integral – publicată în Monitorul Oficial al României nr.68/2010. Plata se face în contul Camerei Consultanţilor Fiscali, deschis la Banca Transilvania – Sucursala Lipscani, cont IBAN RO36 BTRL 0410 1202 D586 02XX
i) curriculum vitae;
j)trei fotografii 2/3 cm.

Informaţii suplimentare se pot obţine la tel.021/311.09.66. Info – ccfiscali.ro

2 COMENTARII

LĂSAȚI UN MESAJ

Introduceți aici numele dvs.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

- Advertisment -
- Advertisement -
error: Conținutul este protejat !!