AcasăGeneralDocumente necesare la depunerea bilantului - recapitulare

Documente necesare la depunerea bilantului – recapitulare

Vin cu o recapitulare a ce trebuie sa contina dosarul bilantului de la 31.12.2008, cu link-ul catre posturile anterioare unde puteti gasi modelele in cauza:


DOCUMENTE DEPUNERE DOSAR BILANT 31.12.2009 IN 2010
CLICK AICI

– adresa inaintare – model
– raport AGA – model
– raport administrator – model
– declaratie administrator – model
– formularul de bilant, listat cu ajutorul aplicatiei – link
– note explicative – 10 la numar – modele
– raport cenzori (unde este cazul) – model

Iar cu privire la termene, cititi acest post – link


Descoperă mai multe la CabinetExpert.ro - blog contabilitate

Abonează-te ca să primești ultimele articole prin email.

LĂSAȚI UN MESAJ

Introduceți aici numele dvs.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

- Advertisment -
- Advertisement -
error: Conținutul este protejat !!

Descoperă mai multe la CabinetExpert.ro - blog contabilitate

Abonează-te acum ca să citești în continuare și să ai acces la întreaga arhivă.

Continuă lectura